Swedbank AS

Konkurentsivõimelisim finantsvahendusettevõte 2014

Swedbank, tehnoloogiliselt maailmas esimeste seas

Aastaid TNS Emori uuringute järgi Eesti kõige mainekamate ettevõtete eesotsas olev Swedbank peab oluliseks suhteid klientidega, olgugi et neid on üle miljoni! Kliendisuhete väärtustamine väljendub ulatuslikus jaevõrgustikus ning hästi välja arendatud telefoni-, interneti- ja mobiiliteenustes. Swedbankil on Eestis 41 kontorit ja üle 450 sularahaautomaadi.

Töö elektrooniliste pangakanalite väljaarendamisega käib sünkroonis tehnoloogia võidukäiguga. Selles vallas on, mille üle uhke olla, sest näiteks Global Finance on kuulutanud Swedbanki internetipanga Eesti parimaks ning mobiilipanga äriklientide lahenduse lausa maailma parimaks.

Pangale kui majanduse peeglile on majanduslanguse ajad üsna keerukad ja nõuavad julgeid otsuseid. Tänaseks võib öelda, et viimasest masust väljuti tugevamana kui varem ja seda tänu kulude kokkuhoiule, elektrooniliste kanalite arendusele, madala riskiprofiili hoidmisele ja puhvrite olemasolule.

Mis on aga panga väärtuste ehk lihtsuse, avatuse ja hoolivuse taga? Need tähendavad muuhulgas seda, et teenused ja nõuanded olgu kõigile mõistetavad ning et lubadustest peetakse kinni.


Swedbanki kaubamärk Eestis tekkis 2006. aastal Rootsi päritolu FöreningsSparbankeni ja Baltikumis tegutsenud Hansapanga tippjuhtide koostöös. Swedbank on kõige suurem pank nii Eestis kui Rootsis. Suurusele vaatamata lähtub pank oma igapäevatöös kolmest põhiväärtusest: olla lihtne, avatud ja hooliv. Eestis töötab pangas ca 2300 töötajat, pangal on miljon eraklienti ja ligi 125 000 äriklienti.