Valitud kategooria: Reklaamiagentuurid

meediaagentuurid

Reklaamiagentuurid

Reklaamiagentuur on ettevõte, mis aitab firmadel konkurentsi seast välja paista, kasutades selle jaoks erinevaid meetodeid ja meediume.

Enamike agentuuride teenusevalik hõlmab kõike alates videoreklaamidest ja graafilisest disainist kuni digiturunduseni välja. Seega on võimalik tootele luua ühtne keel läbi erinevate turunduskanalite.

Enamjaolt kuuluvad teenuste hulka järgmised valikud.

Turundusstrateegia

Kogenud spetsialistid aitavad vastavalt tootele/teenusele luua ühtse turundusstrateegia. Sinna hulka kuuluvad pakutava väärtuse defineerimine, brändikuvandi loomine, sihtrühma tuvastamine jmt.

Turundusstrateegia on kõigi teiste tegevuste aluseks. Konkreetsete tegevuste planeerimine toimub strateegiast lähtuvalt. Seega valitakse kanalid vastavalt sihtrühmale, sõnumid vastavalt kuvandile ja pakutavale väärtusele jne.

Reklaamiagentuuri konsultatsioon

Marketing konsultatsioon on ideaalne viis, kuidas anda tõuge oma turundustegevustele. Seeläbi on võimalik spetsialistide abiga vaadata üle käimasolevad tegevused, tehtud kampaaniad jmt, et aru saada, kas valitud suund on õige ning mida saaks paremaks muuta.

Konsultatsiooni käigus analüüsitakse senitehtu efektiivsust ja leitakse viise, kuidas tõsta konversioonimäära.

Digiturundus

Digiturundus on väga hõlpsasti mõõdetav, kuna potentsiaalse kliendi olulisemad tegevused salvestatakse infona, mida saab hiljme töödelda.

Reklaamiagentuurid, kes pakuvad digiturunduse teenuseid, aitavad üles seada vajamineva analüütika, mille abil mõõta turundustegevuste ja -kanalite efektiivsust.

Selle põhjal saab testida erinevaid kanaleid nagu Facebook, Google Ads, LinkedIn jt, et valida enda sihtrühma leidmiseks kõige sobivamad väljundid.

SEO ehk kodulehe optimeerimine

SEO (search engine optimization) on konkurentsitihe valdkond, kus esile tõusmiseks tarvis spetsialistide abi.

Tänases digitaalses ühiskonnas algab teenuse otsimine tihtipeale otsimootoritest nagu Google või Bing. Selleks, et sinu teenus oleks nähtav esimeste tulemuste seas, peab tegema teadlikke otsuseid kodulehe ülesehituse ning sõnavaliku osas.

Hea positsioon otsitulemustes võib kesta pikalt ilma lisainvesteeringuteta ning tuua sisse uusi kliente passiivselt, erinevalt makstud kanalitest nagu Facebook või Google Ads.

Veebidisain

Professionaalne reklaamiagentuur aitab luua kodulehe disaini, mille peamiseks eesmärgiks on potentsiaalne kliendi konverteerimine.

See hõlmab endas:

  • Kena visuaali
  • Vähe müra üleliigse sisu näol
  • Sobivaid CTA (call-to-action) nupukesi
  • Tehnilist seadistust, mis toetab SEO püüdlusi

Kaasaegse ettevõtte jaoks on koduleht kui visiitkaart. Just seal luuakse esimene mulje firmast ja köitev disain võib anda olulise tõuke usalduse loomiseks.

Videoreklaam

Reklaamiagentuuride ampluaasse kuulub ka videoreklaamide tegemine. Professionaalsete võtete, tehnika ja videotöötluse abil saab tulemuse, mis aitab püüda pilku ning luua ka firma kuvandit.

Iga reklaami peamiseks ülesandeks on turundada ettevõtet ning selle tooteid ja tegevusi. Samas peab seda tehes meeles pidama ka loo jutustamise (storytelling) põhimõtteid, sest õige tasakaal aitab saavutada meeldejäävat tulemust.

Eduka videoreklaami valmimisel on vähe pistmist juhusega. Kena visuaali ning brändi jaoks sobiva loo tegemiseks on reklaamiagentuuride spetsialistid sobilikud abilised.

Animatsioonid

Animatsioonide kohta turunduses on viimastel aastatel olulisetl kasvanud. Üks väljund on nende kasutamine otseselt reklaamina, mis erinevatel platvormidel olenevalt reklaamitavast tootest üsna edukaks võib osutuda.

Eriti suurt osakaalu mängivad animatsioonid aga õppevideotes. Reklaaminduse alla kuuluvad just tooteid tutvustavad videod, mis räägivad nii kasutamisest kui ka kasust.

Animatsioon annab teile täieliku kontrolli ja võimaluse välja jätta kõik üleliigne müra. See omakorda aitab hoida kliendi fookust just õigetel punktidel ning esile tuua kõige olulisema.

Tootedisain

Tootedisaini kategooriasse kuulub nii pakendidisain kui brändiloome. Kena pakend aitab füüsilisel tootel teiste sarnaste seas riiulis välja paista. Seega võib pilkupüüdev välimus saada määravaks ning igava disaini kiuste võib ka sisuliselt hea toode tähelepanuta jääda.

Brändi mõttes suudavad võimekaid reklaamiagentuurid arvesse võtta erinevaid elemente alates sihtrühmast kuni ikonograafia, sümbolistika ning sihtrühmani.

Sedavõrd teadlik lähenemine on oluline sinu brändi ja teenust silmas pidades. Näiteks võib ettevõttele omane “keel” aidata konkurentide seas silma paista.

Samas on mõnel juhul vaja just vastupidiselt konkurentidest snitti võtta, kuna terve sektori raames on välja kujunenud oma standardsed värvi- ja disainilahendused, mis kliendile usaldust sisendavad.

Õige tasakaalu leidmisel ongi abiks kogenud reklaamiagentuur.

Reklaamtarvete kujundus

Messile minek nõuab üksjagu kulutusi. Maksab nii boksikoht, erinevad reklaamtarbed kui ka töötajate aeg.

Pikas boksiderivis esile tõusmine on keeruline, aga teostatav. Eristumisviisid sõltuvad aga suuresti üritusest ja valdkonnast. Kui mõnel juhul piisab erksamatest värvidest, siis vahel on vaja ka tulesid ja vilesid.

Kui teistel on tuled ja viled, siis võib mõjuda just vastupidiselt rahulik lähenemine.

Reklaamiagentuur aitab promoda teie firmat, kasutades õigeid võtteid nii boksi kui ka reklaamflaierite kujundamisel. Samuti võib küsida abi ka üldise messistrateegia kujundamisel, mis hõlmab näiteks erinevaid viise, kuidas potentsiaalsetele klientidele üldse läheneda.

Tootefotod

Professionaalne tootefoto jäädvustab sinu kauba just õige valgusega õige nurga alt. Näiteks füüsilisi tooteid müües võib ilus fotojäädvustus olla vahe müügi ja kaotatud kliendi vahel.

Kuigi meie kõigi nutitelefonides on täna juba võimekad kaamerad, siis omalooming hakkab pahatihti silma kriipima ning jätab odava mulje.

Seetõttu pakuvadki paljud reklaamiagentuurid võimalust ka läbi konsulteerimise leida viisid, kuidas teie tooteid kõige sobilikumalt presenteerida nii, et kõik paremad küljed esile tuleks.

Toggle Filters

Sorteeri tüübi järgi:

Laen tulemusi...